همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

یاری مهربان/دوستی هنرمند

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ

یار مهربان /دوستی هنرمند 

 بازدید ۳۷ نفر از کودکان موسسه خلاقیت به همراهی مربیان و مسئولین انجمن همتا از کتابخانه حداد عادل شهرستان آبادان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی


به گزارش گروه خبری همتا؛ مدیر انجمن همراهان محیط زیست آبادان با حمایت سازمان مدیریت پسماند طی هماهنگی بعمل آمده با مسئول کتابخانه عمومی حداد عادل به همراهی جمعی از کودکان موسسه خلاقیت از آن مکان دیدن کردند.

خانم حیدری هدف از این بازدید که صبح روز یکشنبه مورخ ۹۵/۸/۲۳ انجام شد را نهادینه نمودن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کودکان موسسه دانست. او  در ادامه علاوه بر توضیح اهمیت موضوع کتابخوانی به نهادینه نمودن موضوعاتی چون بازیافت و تفکیک از مبداء ٬ توزیع و ترویج کیسه های پارچه ای در بین کودکان پرداخت. 

 مربیان موسسه با قصه گویی و برگزاری نقاشی و همچنین نمایشی در این زمینه سعی کردند کودکان را با موضوع کتاب و اهمیت کتابخوانی آشنا کنند.

به گفته حیدری مدیر انجمن همتا، بچه‌هایی که در سال‌های قبل از مدرسه با کتاب پیوندی عمیق دارند، در دوران تحصیل‌شان موفق‌تر می‌شوند و در بزرگسالی هم کاغذ و کتاب را از خود جدا نمی‌کنند. اما بار آوردن یک کودک کتابخوان، چندان هم ساده نیست.

کودکانی که پیوند عمیقی با کتاب برقرار میکنند و کتابهای خوب را مورد مطالعه قرار میدهند در ارتباط با طبیعت و اهمیت دادن به مسایل محیط زیست نیز پیشرو هستند .

نقاشی کودکان در دوبخش رنگ آمیزی و آزاد 

کتابخوانی کودکان 

نمایش کتابدار توسط کودکان

ترویج کیسه های پارچه ای توسط کودکان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
همراهان محیط زیست آبادان همتا

نظرات  (۱)

۰۱ آذر ۹۵ ، ۰۵:۵۶ مجله ستاره شهر
وب خوبی داری
به ماهم سر بزن
مجله ستاره شهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی