همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

بعد از اولین روز از شروع موفقیت امیز کمپین درختکاری همزمان با روز دانش آموز و با حضور دانش آموزان دبیرستان شاهدحضرت خدیجه در حد فاصل جاده ساحلی بین پل سوم و میدان طیب دومین مرحله از این کمپین امروز با 

حضور جمع کثیری از دانش اموزان دبستان شاهد نوگلان مهدهای فراز، مبین، و چشمه های اسمانی در حد فاصل پل سوم و میدان طیب برگزار شد  در این مراسم شاهد حضور  آقای موسوی آزاد ریس اداره محیط زیست آبادان نیز بودیم . 

موسوی آزاد با بیان اینکه این چنین طرح و برنامه هایی می تواند سبب ارتباط بیشتر شهروندان با طبیعت وبا مسیولین شود خواستار حضور بیشتر علاقمندان در این گونه برنامه و مشارکت بیشتر در امر فرهنگ سازی محیط زیست بودند . این مراسم ک امروز همزمان با روز کتابخوانی بود با برنامه های جانبی در ارتباط با کتابخوانی و اهمیت کتاب و درخت و رابطه متقابل انها با شعار کاغذ کمتر ، درخت بیشتر ، زندگی سبزتر اجرا شد .

از دیگر بخش های حضور ، حضور پرشور و زیبا کودکان در کاشت نهال ها بود که با علاقه و زیبایی خاصی اقدام به این امر مینمودند . 

خانم حیدری مدیر انجمن همتا امیدوار است با افزایش و اجرا برنامه ها و طرح هایی که سبب حضور پر شور شهروندان می شود شاهد افزایش فرهنگ و آگاهی زیست محیطی در سطح شهر باشیم .

ایشان در ارتباط با اهداف کمپین بیان کردند که سه موضوع 

ترویج فرهنگ کاشت و نگهداری از درختان 

افزایش فصاهای سبز 

کمک به تثبیت خاک و کاهش ریز گردهای محلی

جهت اجرا کمپین درختکاری مورد نظر بوده است .و ان شالله امیدواریم در تاریخ بعدی کمپین شاهد حضور بیشتر علاقمندان و مسیولین باشیم .

همتا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۶
همراهان محیط زیست آبادان همتا

انجمن همراهان محیط زیست آبادان (همتا)

اولین انجمن تخصصی در زمینه آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست همزمان با روز دانش آموز کمپین کاشت درخت را در منطقه آغاز می نماید .

اهداف :

ترویج فرهنگ کاشت و نگهداری از درختان 

افزایش فضاهای سبز 

 کمک به تثبیت خاک و کاهش ریزگردهای محلی

از این رو از علاقمندان به شرکت در این کمپین دعوت میشود جهت هماهنگی با شماره 09168106115 تماس حاصل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۴
همراهان محیط زیست آبادان همتا