همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

همراهان محیط زیست آبادان - همتا

اولین انجمن محیط زیست آبادان (The first environmental NGO in Abadan)

کمپین درختکاری

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ

بعد از اولین روز از شروع موفقیت امیز کمپین درختکاری همزمان با روز دانش آموز و با حضور دانش آموزان دبیرستان شاهدحضرت خدیجه در حد فاصل جاده ساحلی بین پل سوم و میدان طیب دومین مرحله از این کمپین امروز با 

حضور جمع کثیری از دانش اموزان دبستان شاهد نوگلان مهدهای فراز، مبین، و چشمه های اسمانی در حد فاصل پل سوم و میدان طیب برگزار شد  در این مراسم شاهد حضور  آقای موسوی آزاد ریس اداره محیط زیست آبادان نیز بودیم . 

موسوی آزاد با بیان اینکه این چنین طرح و برنامه هایی می تواند سبب ارتباط بیشتر شهروندان با طبیعت وبا مسیولین شود خواستار حضور بیشتر علاقمندان در این گونه برنامه و مشارکت بیشتر در امر فرهنگ سازی محیط زیست بودند . این مراسم ک امروز همزمان با روز کتابخوانی بود با برنامه های جانبی در ارتباط با کتابخوانی و اهمیت کتاب و درخت و رابطه متقابل انها با شعار کاغذ کمتر ، درخت بیشتر ، زندگی سبزتر اجرا شد .

از دیگر بخش های حضور ، حضور پرشور و زیبا کودکان در کاشت نهال ها بود که با علاقه و زیبایی خاصی اقدام به این امر مینمودند . 

خانم حیدری مدیر انجمن همتا امیدوار است با افزایش و اجرا برنامه ها و طرح هایی که سبب حضور پر شور شهروندان می شود شاهد افزایش فرهنگ و آگاهی زیست محیطی در سطح شهر باشیم .

ایشان در ارتباط با اهداف کمپین بیان کردند که سه موضوع 

ترویج فرهنگ کاشت و نگهداری از درختان 

افزایش فصاهای سبز 

کمک به تثبیت خاک و کاهش ریز گردهای محلی

جهت اجرا کمپین درختکاری مورد نظر بوده است .و ان شالله امیدواریم در تاریخ بعدی کمپین شاهد حضور بیشتر علاقمندان و مسیولین باشیم .

همتا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
همراهان محیط زیست آبادان همتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی